niedziela, 6 listopada 2016

Few words about me

                                                                  'Kilka słów o mnie "



Kilka postów już się pojawiło a nic o sobie jeszcze nie powiedziałam . Mam na imię Angelika i mam 16 lat. Jestem uczennicą pierwszej klasy technikum. Wybrałam kierunek fototechnik . Od szóstej klasy interesuję się fotografią i postanowiłam wiązać z nią przyszłość . Nie mam jeszcze lustrzanki ale planuję sobie kupić ją na Boże Narodzenie. Oprócz fotografii interesuję się również modą , udzielam się w wolontariacie oraz  chodzę do schroniska . 







Facebook : KLIK
Instagram:  KLIK


6 komentarzy:

  1. Miło mi cię poznać ♥
    Masz ogroooooomny plus za działalność na rzecz wolontariatu :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 uwielbiam pomagać innym sprawia mi to wielką przyjemność z chęcią zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Ciekawy kierunek sobie wybrałaś ^^ Fajnie, że udzielasz się w wolontariacie. Też lubię pomagać zwierzętom :p Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) uwielbiam fotografię i nie wyobrażam sobie robić coś innego w życiu

      Usuń