sobota, 21 stycznia 2017

Winter

                                                                  

                                                                          "Zima"
Cześć :) Macie już ferie ? Ja niestety muszę jeszcze tydzień poczekać :/ Ostatnio udało mi się wyjść na spacer co w tygodniu jest ciężkie i przy okazji wzięłam ze sobą lustrzankę . Zdjęcia nie są jeszcze idealne ale powoli się uczę ;) Obiecałam sobie,że we ferie do niej przysiądę , bo na razie nie mam zbytnio czasu przez szkołę .
















Facebook : KLIK

                                                                                               Angelika

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że zima jest taka ładna tylko na zdjęciach. Ja już na całe szczęście mam ferie :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie gdyby nie to zimno byłaby lepsza ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, trening czyni mistrza pamiętaj :) już i tak są naprawdę śliczne :)
    pozdrawiam

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ferii. ;) a zdjęcia bardzo ładne, warto trenować jeszcze więcej i na pewno osiągniesz perfekcję. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima jest cudowna :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia mogę takie oglądać godzinami :)
    pozdrawiam :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, moje ferie się już niestety skończyły.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima na zdjęciach zawsze jest zjawiskowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak gorzej jest jak trzeba wyjść na dwór :D

      Usuń
  9. W dorosłym życiu nie ma ferii ;)
    A te ze szkoły wspominam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy ;)

      Usuń
  10. U Ciebie na zdjęciach zima jest taka piękna !

    OdpowiedzUsuń